zaterdag 4 april 2015

Shoplog: schoenen~make-up

Door: Gerti

schoenen, make-up... kwijl. Ik heb me deze maand een beetje misdragen en kocht 2 paar
nieuwe schoenen en 2 make-up producten van nyc. Ben je benieuwd? kijk dan maar mee!




Gaat jullie hartje al sneller kloppen?...




Dit zijn ze dan! nike roshe run, black silver.
ooo wat was ik blij toen ik het pakketje zag staan met stylefile.nl  op het etiket..
(als je op de link klikt kom je bij deze prachtige schoenen) 
maar ik was nog blijer toen ik ze aan mijn voeten vestigde! want WAUW wat lopen deze schoenen heerlijk. Ik kan je ze echt aanraden, ik loop er nu 2 weken op en ik ben er helemaal verlieft op!

NEXT:





Vans m'n 2e paar inmiddels! deze schoenen blijven altijd heerlijk lopen en zien er ook nog eens heel erg leuk uit! ik heb deze in een actie gekocht dus je kan ze niet meer krijgen op die site. Op andere sites staan ze sowieso wel! 


Deze 2 producten heb ik gescoord voor 5 euro bij de Kruidvat,er was laatst een actie, 2 producten voor 2 euro. Maureen heeft er ook gebruik van gemaakt klik hier
in mijn volgende artikel laat ik jullie een look zien met deze 2 producten dus dan zien jullie er meer van!




Dit was alles alweer! ik hoop dat jullie het leuk vonden en hopelijk tot de volgende keer! <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten