zaterdag 18 april 2015

birthday outfit


Door: Maureen

heehee,
Aanstaande zondag ben ik jarig.
en speciaal voor jullie heb ik alvast mijn 'birthday outfit' bij elkaar gezocht.
Ben je benieuwd? kijk dan snel verder! 


















Tadaaaaa;) Na bijna mijn hele klerenkast overhoop te hebben gehaald is dit het uiteindelijk geworden.

het blousje - Hema 
De broek - forever 21 
















ik draag hierbij mijn zwarte ballerina's

Qua sieraden heb ik niet heel veel opvallende sieraden.
Ik heb een paar standaart sieraden die ik elke dag draag en zondag dus ook gewoon.
Ik weet de prijzen van mijn sieraden helaas niet meer want ik heb ze allemaal gekregen.





De ringen - Hekman juwelier
Het armbandje - Hekman juwelier 





Dit was het alweer.
Ik probeer om maandag op tijd een 'birthday haul' te maken voor jullie
tot dan!
liefs <3





Geen opmerkingen:

Een reactie posten