maandag 20 april 2015

birthday haul

Door: Maureen

WOEHOEEEEE
Gister was ik jarig:)
Ik heb zo leuke dag gehad.
Kijk snel verder als je wilt zien wat ik gekregen heb.



Ik heb niet zo super veel cadeautjes gekregen!
Ik spaarde voor een nieuwe mobiel (hij kan elk moment bezorgt worden...)
Dus ik heb vooral veel geld gekregen.

first things first!



van Gerti heb ik een bronser en blush gekregen.
Altijd welkom natuurlijk!
De bronzer en blush zijn allebei van NYC
Als jullie er een review van willen let me know!!
De blush heet: NYC color wheel in 723A Pink Cheek Glow
De bronser heet: NYC BIG BOLD in 601 ManahaTan


                           
                                                 



Van mijn ouders heb ik een shirt gekregen met daarop de tekst: paris is always a good idea.
en daarnaast een kleine bijdrage voor mijn mobiel.



Van mijn oom en tante deze super schattige mini parfum.
De parfum is van Adelante.
hij heet: feminino.
Het is wel meer een avond geur
Maar hij ruikt alsnog super lekker



Van mijn zus en haar vriend heb ik een giftcard gekregen van de H&M.
Altijd welkom!!
Ik ben er super blij mee want ik kan wel weer wat nieuws gebruiken...



Van mijn andere oom en tante heb ik een nagel zetje gekregen.
Het nagellakje is groen met een subtiele glitter erdoor heen.
Ik vind groene nagellak niet echt heel mooi omdat ik niet echt veel kleren heb waar het bij past maar dit vind ik echt een leuk kleurtje!
Het is 947 mint apple van sinfulcolors.






Als er een prijs was voor mooiste cadau van het jaar zal hij zeker naar mijn vriendin kimberley gaan.
Elke keer komt ze met zulke mooi cadeau's aan die ze zelf maakt samen met haar moeder.
Eingelijk zijn het kunstwerken.
Dit keer zaten er een shampoo en conditioner van de coconut care lijn van de action.
Een kaarsje met appel geur.
En 2 kleine badzeepje met appel geur.
Super lekker en ontzettend leuk!
Ik ga hier zeker van genieten!!
































Zoals ik het begin al zei ik heb vooral veel geld gekregen maar daarnaast ook heel veel eten....
Bedankt voor alle felicitaties!!
En tot maandag
<3<3<3










Geen opmerkingen:

Een reactie posten