maandag 30 maart 2015

1e indruk: max en more lipsticks


Door:Maureen


hee lieve allemaal,vandaag heb ik een 1e indruk review voor jullie. Deze gaat over 2 lipsticks van max en more. De producten komen van de action en daarom schrijf ik er een 1e indruk over want volgensmij word de make-up van de action best wel onderschat..
Goed... laten we beginnen!




Ik heb deze lipsticks gekregen van een vriendin toen ik een tijdje geleden mijn verjaardag hield.
Op de camera lijken ze trouwens heel erg fel maar in het echt zijn ze wat minder fel.





ik vind het 2 hele mooie kleuren!
zelf heb ik nog nooit echt oranje lipstick gedragen en wist ook niet of het mij wel mooi stond
maar het zijn echt mooie kleurtjes die geschikt zijn om ook gewoon naar school te dragen.



(ik kreeg de kleur niet helemaal goed op foto)
ik begin gelijk maar met de oranje kleur
het is een erg mooie kleur die niet te opvallend is!



dan de roze kleur
ik vind dit zo'n mooie kleur!!
ik heb hem ook al best veel gedragen de laatste tijd
het is echt zo'n zomers kleurtje:)


maar...
het blijft natuurlijk action make-up en daarom moet je heb wel een paar keer bijwerken ;p


ik hoop dat jullie het leuk vonden! 
tot volgende week maandag
doei <3


ps: follow us on instagram: glamandmakeupx








Geen opmerkingen:

Een reactie posten