donderdag 16 april 2015

De nieuwe essence gel-nagellak!

Door:Gerti

Hey allemaal! Vandaag heb ik een heel leuk artikel voor jullie over de nieuwe gel-nagellak van essence. Ik heb heel erg mijn best gedaan voor jullie om mooie foto's te schieten dus ik hoop dat dat in ieder geval een beetje gelukt is! Ik heb 3 lakjes gescoord.  Ben je benieuwd naar de swatches, kwaliteit of nog meer? kijk dan gezellig mee! 


Dit zijn de 3 lakjes die ik heb gescoord! ik heb de base en topcoat er ook bij gekocht omdat dat beter zou moeten werken... 
er was ook een actie, 3 lakjes = een tasje voor je nagellak hoe leuk is dat?! 



Dit is de eerste kleur, een blauw olie achtig kleurtje in 29 #paradise , 2 laagjes en hij is perfect!
Het Fijne aan deze lakjes is dat het ontzettend snel droogt! 



Dan een mooi knal Roze kleurtje! im in love!!
hier heb ik 1 laagje, prima dekking maar 2 laagjes is wel iets mooier! Dit is 09 #Lucky 



Dan een mooi peachy kleurtje, op de foto hierboven lijkt het knaloranje maar dat komt door de flits, dit kleurtje is heel mooi voor in de zomer! dit kleurtje heet 12 mandarine bay 

essence heeft een heleboel kleurtjes in de collectie en ik raad je aan om zeker even een kijkje te nemen! 

Dit was het alweer, ik hoop dat je het leuk vond! 

Liefss <3






Geen opmerkingen:

Een reactie posten