donderdag 9 april 2015

Review NYC

Door:Gerti

Vandaag heb ik een make-up look voor jullie met een aantal producten van NYC. Ik heb ook nog een aantal andere producten gebruikt maar die staan niet op de foto.  ben je benieuwd wat ik ervan gebakken heb? lees dan snel verder!


Dit is het NYC 817 Street seaport metro quartet oogschaduwpallet, zo een hele mond vol..
NYC heeft in totaal 6 van deze palletjes in het vaste assortiment, de palletjes kosten 4,29 per stuk.
ik heb dit pallet in een actie gekocht die luidde; 2 producten voor 5 euro op het hele assortiment van NYC. ik heb hier natuurlijk gebruik van gemaakt en heb ook nog een lipstick gekocht...


Dit heb ik ervan gemaakt, de lichte highlighter kleur heb ik in mijn binnenste ooghoek aangebracht en een beetje naar binnen uitgeblend, de roze kleur heb ik over mijn hele bewegend ooglid aangebracht, de lichtbruine kleur in m'n crease en als laatst de donkerste kleur aan de buitenkant van m'n ooghoek, deze kleur heb ik ook een beetje uitgeblend in m'n crease.


De mascara hieronder gebruik ik soms voor m'n onder wimpers, niet veel want dat vind ik niet mooi staan bij me zelf.


En het is verschillend welke mascara ik gebruik per dag, meestal pak ik een van deze 2.


Dit is de NYC City Proof 310 Perpetually Spotted Lip Stain.
Deze kost 3,99


Het heeft dus gewoon een lipgloss applicator.


Hier heb ik het lichtjes aangebracht, ik ben over het algemeen heel tevreden over dit product want het droogt mat op en blijft aardig lang zitten zeker zo'n 2 á 3 uur, een hapje en een drankje overleeft het wel alleen je moet het wel bijwerken na je lekkere broodje, pizza, hamburger oké je snapt wat ik bedoel ;)


Als laatst een full face foto,


de blush is ook van NYC, als we dan toch bezig zijn hieronder de foto. De blush is in de kleur
NYC 723 Pink Cheek Glow.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten