vrijdag 8 mei 2015

3 makkelijke haarstijlen voor de zomer

Door: Maureen


ZOMER
Misschien wel mijn favoriete woord.
Ik heb 3 makkelijke en leuke haarstijlen gemaakt voor de zomer.





HAARSTIJL 1.

we beginnen makkelijk;)
het enige wat je hierbij moet doen is een vlechtje maken. 
je kan ook meerdere vlechtjes maken.
Na dat je dat hebt gedaan leg je ze over je hoofd heen en maakt je ze aan de andere kan vast met een haarspeltje.
onthoud wel dat je altijd naar boven vlecht anders krijg je een hele rare bobbel als je heb over je hooft doet.
je kan eventueel nog krullen maken met je haar dat los hangt.


HAARSTIJL 2.
de 2e haarstijl vind ik echt super cute 
het enige wat je hoeft te doen is een vlecht maken vanaf de kant die jij mooi vind
je kan er ook voor kiezen om de vlecht helemaal door te vlechten.
je wikkelt er een elastiekje omheen en kan er zoals ik heb gedaan een knipje bij doen zoals dit schattige strikje.
3 minutjes werk en hoe lief ziet dit eruit?!


HAARSTIJL 3,
misschien wel de meest gedragen haarstijl van de zomer
je kan het lekker rommelig maken of juist heel strak
ik heb veel trucjes geprobeert om zo perfecte knot te maken zoals je ook altijd ziet op pintrest of tumblr.
uiteindelijk heb ik toch een beetje het zelf uitgevonden 
het gaat heel makkelijk 
maak een staart en zet die vast met een elastiekje.
draai de staart rond en dan wikkel je hem om het begin van de staart.
vast maken met een elastiekje of knipjes en klaar.
ik zelf vind het altijd leuk om nog een klein strikje of haarbandje erbij te doen 
dat maakt het voor mij echt af!

ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad!
en tot snel
xxx














Geen opmerkingen:

Een reactie posten