maandag 16 maart 2015

NYC big bold mascara's

Door:Maureen

hee lieve allemaal,
Het is Maandag dus mijn beurt om een artikel te schrijven.
Ik heb een soort mini shoplog voor jullie van 2 producten....
Mijn nieuwe NYC big bold mascara's die ik vrijdag gehaald heb.



Ik was al een tijdje van plan om nieuwe mascara te gaan kopen want mijn vorige begon langzaam op te raken.
ik gebruikte de mascara van catrice en ik vond hem zo fijn dat ik heb weer wou kopen, maar toen kwam kruidvat met de actie: 2 producten voor 5 euro op het hele assortiment van NYC
ik was eerst van plan om 1 mascara te halen en daarnaast een blush of bronzer maar heb uiteindelijk toch maar 2 mascara's gekocht (dit waren de enige 2 die ik nog moest proberen van alle mascara's van NYC)







als eerst deze big bold crul mascara.
NYC beschrijft deze mascara als: super sexy!en hij geeft je wimpers 12x meer volume.
ik vind hem persoonlijk heel erg fijn
ik heb van mijzelf aardig lange wimpers en met deze mascara heb ik maar 1 laagje nodig terwel ik normaal 2 of 3 laagjes aan bracht, ook omdat ik een bril draag en je het dan wat beter ziet en wat mooier lijkt
het nadeel wat bij bijna alle big bold mascara's voor komt is dat hij wat klontjes heeft door het grote brede borstje die hij heeft. Het borsteltje is iets gebogen voor nog iets meer volume.
deze mascara kost 4,29







de volgende.
NYC big bold volume by the lash mascara
1ste indruk: super fijn!
deze mascara heeft een rubberen brosteltje inplaats van haren
hij maakt mijn wimpers heel erg mooi vol en lang
NYC zegt: - elke wimper is voller
                  - geeft zelfs de kortste,moeilijk te bereiken wimpers volume
                  - wimpers zijn perfect gedefinieerd
                  - klontert niet
                  - door oogartsen getest
klinkt veel belovend toch? voor mij wel.
en er is ook niks aan gelogen! het is een onwijs fijne mascara die ik zeker weer ga kopen
als je op zoek bent naar een mascara die je wimpers lang mooi en vol houd is dit zeker een mascara die je zoekt!
deze mascara kost 4,29











Dit was het dan alweer! ik hoop dat je het leuk vond en tot de volgende keer!
Liefs <3









Geen opmerkingen:

Een reactie posten