donderdag 19 maart 2015

Essence stash flash

Door:Gerti

Heey lieve kijkers!
zoals jullie al aan de titel konden zien gaat dit artikel over het super geweldige merk essence, ik zeg zelf altijd dat dit echt een budget topper is!
ik ga jullie in dit artikel al mijn essence producten laten zien, ik vind zelf dat ik al aardig wat heb voor mijn leeftijd dus er kunnen nog een heleboel producten van het mooie merk bij! toch? kijk je mee?



Voor dit artikel heb ik het even in dit schattige mandje gedaan, ( komt trouwens van de action)
maar normaal zit het grootste gedeelte in mijn everyday-bakje.


En hieronder ( en boven) alles wat ik heb van dit mooie merk.


Dit zijn mijn gezichtsproducten en kwasten:


Dit zijn mijn oogproducten eigenlijk meer wenkbrauw maar oké ;) 

Dit zijn mijn lip-producten. review vind je in  mijn artikel over mijn lip-producten stash. klik hier


Last but not least, een handcrème uit Duitsland:






Dit was het allemaal alweer! ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden!!

Hopelijk tot de volgende keer!
see you! <3
ps: sorry dat sommige foto's scheef zijn!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten