donderdag 26 maart 2015

MUA-undressed me too Review

Door:Gerti

Hee, vandaag heb ik een heel leuk artikel over mijn favoriete oogschaduw-palette van MUA, ik hoop dat jullie het leuk vinden.. kijken jullie mee?




MUA heeft dit palette al een tijdje in het vaste assortiment van verschillende filialen van het Kruidvat liggen, dus volgens mij is dit palette nu nog te koop voor een klein prijsje van 5,99. dit palette heet, Undressed me too. het palette bevat het meest warme tinten met een shimmer erin, maar een aantal hebben toch ook wel een koele ondertoon. 
                                     


Dit zijn alle kleuren van het palletje, hier boven zonder flits, en hier onder met flits. Ik ben dol op de kleuren omdat ik het mooi vind staan bij mijn kleur ogen, warme kleuren oogschaduw trekken toch sneller mijn aandacht.


De kleuren staan achterop het palletje net als de ingrediƫnten enz.




Dan natuurlijk de SWATCHESSS<3


De bovenstaande foto is niet heel duidelijk maar ik kreeg heb eerlijk gezegd ook niet duidelijker dan dit op de foto ;) dit zijn trouwens de swatches van de bovenste rij van het palletje.


En dan zijn dit natuulijk de onderste kleuren van het prachtige palletje, de pigment is heel goed en de kleuren zijn heel mooi helder en het blijft ook goed zitten, ik moet wel zeggen dat dit palletje het niet overleeft zonder oogschaduw basis maar goed dat is gelukkig niet zo'n probleem!!!!!



Dit was het alweer! ik hoop dat ik je heb overtuigd om dit prachtige palletje aan te schaffen ;)

liefss xx <3

Ps: wij hebben ook instagram follow us, glamandmakeupx 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten