maandag 23 maart 2015

dagelijkse make-up routine

Door: Maureen

hee lieve lezers,
vandaag heb ik mijn dagelijkse make-up routine voor jullie
ik was eerst van plan om een make-up look te maken maar dat heb ik 3 keer overnieuw gedaan en uiteindelijk dacht ik... laat maar.
de foto's waren steeds overbelicht en had op den duur nog maar heel weinig tijd.Dus vandaar
genoeg gekletst laten we beginnen:)










dit zijn alle producten die ik nodig heb om een hele gezichtlook mee te maken




deze producten gebruik ik als basis

moisturizing cream van essence my skin
so matte foundation van miss sporty
mathfying compact powder van essence
camouflage cream van catrice






deze 2 producten gebruik ik voor mijn wenkbrauwen

eyebrow pencil in 11 van hema
eyebrow stylingset van essence 
(waar ik in allebij al een grote pan in heb gemaakt)



ik gebruik niet elke dag ogenschaduw maar als ik het wel draag
gebruik ik 9 van de 10 keer dit super mooie ogenschaduw pallet van MUA
ik vind dit zo mooi pallet 
het palletje heet undressed en er zitten een paar matte en een paar glans kleuren in 
en daarbij gebruik ik natuurlijk ogenschaduw basis van essence 






mijn mascara is van NYC 
ik heb hier eerder een review van gemaakt op ons blog
ik wissel ze soms af 
de groene is voor vollere wimpers en de gele voor meer volume





net zoals de ogenschaduw gebruik ik ook niet elke dag eyeliner
alleen als ik er genoeg tijd voor heb want mijn eyeliner zit nooit in 1 keer goed
en ik gebruik ook altijd heel veel wattenstaafjes als ik eyeliner opdoe....




als laatste draag ik alijd wel iets op mijn lippen
meestal 1 van deze baby lips kleurtjes 
soms draag ik ook lipstiks van catrice of gewoon van max en more
die ook alle bij heel goed zijn!


dit was het dan voor vandaag
ik ben er weer volgende week maandag
ik hoop dat jullie het leuk vonden 
en tot volgende week
xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten